Είσοδος ελεύθερη με κρατήσεις στα τηλέφωνα 210 – 3217810. Θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.
Πέμπτη 25 Απριλίου, 20:00 με την ευκαιρία του κονσέρτου της στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών την επόμενη ημέρα, η κορυφαία, βραβευμένη με Grammy, αμερικανή βιολονίστα Kim Kashkashian, συνομιλεί με συνεργάτες, δημοσιογράφους και το κοινό για τον μουσικό της κόσμο. Μαζί της, η φίλη και συνεργάτις της, Ελένη Kαραΐνδρου.
Σε μια ανοιχτή «συνέντευξη» με τον παραγωγό του Γ’ Προγράμματος Γιώργο Φλωράκη, η κορυφαία ερμηνεύτρια θα μας μιλήσει για τη μουσική της ζωή, τον τρόπο που επιλέγει το ρεπερτόριό της, τις ανησυχίες της αλλά και τη σημασία που έχει γι’ αυτήν η άλλη, επίσης σημαντική της πλευρά, που είναι η διδασκαλία.
Αρμενικής καταγωγής, η Kim Kashakashian γεννήθηκε στο Ντιτρόιτ το 1952, άρχισε την περιπέτειά της με τη μουσική ως χορωδός, συνέχισε με το πιάνο και το φαγκότο και έφτασε στη βιόλα που έγινε το όργανο της ζωής της. Βρήκε στο όργανο αυτό μια μεγάλη γκάμα χρωμάτων, σε σχέση με άλλα έγχορδα, και το ανέδειξε, σε μια διαφορετική πρόταση διευρύνοντας τη δυνατότητα και τον ρόλο του οργάνου.
Αναγνωρισμένη από την κριτική διεθνώς, η Kim Kashkashian, με εμφανίσεις στις μεγαλύτερες αίθουσες μουσικής στον κόσμο και ως σολίστ με τις κορυφαίες ορχήστρες του κόσμου, δουλεύει ακούραστα για να διευρύνει τη γκάμα της τεχνικής της, να υποστηρίξει τη βιόλα και να διευρύνει το ρεπερτόριό της. Με πάθος για τη σύγχρονη μουσική, η Αμερικανίδα βιολίστα καλλιέργησε στενές σχέσεις με συνθέτες που την βοήθησαν να διασκευάζει κλασικά έργα για βιόλα και έγραψαν καινούργια, ειδικά για αυτήν. Ανάμεσά τους οι: Γκουμπαϊντουλίνα, Πεντερέτσκι, Κουρτάγκ, Μανσουριάν, Πάρτ, Μπέριο, Έοτβος. Η Κιμ Κασκασιάν ήταν σολίστ στην ηχογράφηση της μουσικής της Ελένης Καραΐνδρου για την ταινία του Θόδωρου Αγγελόπουλου, Το Βλέμμα του Οδυσσέα. H συνεργασία της με την ECM της έδωσε τη δυνατότητα να αποτυπώσει αυτές τις κορυφαίες ερμηνείες σε ένα σύνολο σπουδαίων ηχογραφήσεων που έχουν αποσπάσει υμνητικές κριτικές αλλά και υπήρξαν σημεία αναφοράς, για την εξέλιξη της ερμηνείας της βιόλας.
Την επόμενη μέρα, (Παρασκευή 26 Απριλίου), θα απολαύσουμε την κορυφαία ερμηνεύτρια, στην αίθουσα Δημήτρης Μητρόπουλος στις 8:30 μ.μ., σε ένα μοναδικό ρεσιτάλ με την Λέρα Άουερμπαχ, βιρτουόζο του πιάνου και συνθέτρια. Το πρόγραμμα της βραδιάς περιλαμβάνει στο πρώτο μέρος τα 24 πρελούδια, έργο 34 του Ντμίτρι Σοστακόβιτς, σε διασκευή της Λέρα Άουερμπαχ. Το δεύτερο μέρος του ρεσιτάλ περιέχει το έργο του Γκιόργκυ Κούρταγκ Signs, Games and Messages η ερμηνεία του οποίου χάρισε στη διάσημη βιολίστα το φετινό βραβείο Γκράμμυ καθώς και τη σύνθεση της Λέρα Άουερμπαχ για βιόλα και πιάνο, που φέρει τον τίτλο Arcanum και είναι γραμμένη για την Κιμ Κασκασιάν.
H Μικρή Άρκτος παρουσιάζει σε τέσσερις παραστάσεις, ένα μουσικό ταξίδι στο λόγο του Παρασκευά Καρασούλου με τίτλο Το παιχνίδι των λέξεων – με τον Θοδωρή Νικολάου.
Μια ανοιχτή συνομιλία με την Kιμ Κασκασιάν
Είσοδος ελεύθερη με κρατήσεις στα τηλέφωνα 210 – 3217810. Θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.
Πέμπτη 25 Απριλίου, 20:00 με την ευκαιρία του κονσέρτου της στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών την επόμενη ημέρα, η κορυφαία, βραβευμένη με Grammy, αμερικανή βιολονίστα Kim Kashkashian, συνομιλεί με συνεργάτες, δημοσιογράφους και το κοινό για τον μουσικό της κόσμο. Μαζί της, η φίλη και συνεργάτις της, Ελένη Kαραΐνδρου.
Σε μια ανοιχτή «συνέντευξη» με τον παραγωγό του Γ’ Προγράμματος Γιώργο Φλωράκη, η κορυφαία ερμηνεύτρια θα μας μιλήσει για τη μουσική της ζωή, τον τρόπο που επιλέγει το ρεπερτόριό της, τις ανησυχίες της αλλά και τη σημασία που έχει γι’ αυτήν η άλλη, επίσης σημαντική της πλευρά, που είναι η διδασκαλία.
Αρμενικής καταγωγής, η Kim Kashakashian γεννήθηκε στο Ντιτρόιτ το 1952, άρχισε την περιπέτειά της με τη μουσική ως χορωδός, συνέχισε με το πιάνο και το φαγκότο και έφτασε στη βιόλα που έγινε το όργανο της ζωής της. Βρήκε στο όργανο αυτό μια μεγάλη γκάμα χρωμάτων, σε σχέση με άλλα έγχορδα, και το ανέδειξε, σε μια διαφορετική πρόταση διευρύνοντας τη δυνατότητα και τον ρόλο του οργάνου.
Αναγνωρισμένη από την κριτική διεθνώς, η Kim Kashkashian, με εμφανίσεις στις μεγαλύτερες αίθουσες μουσικής στον κόσμο και ως σολίστ με τις κορυφαίες ορχήστρες του κόσμου, δουλεύει ακούραστα για να διευρύνει τη γκάμα της τεχνικής της, να υποστηρίξει τη βιόλα και να διευρύνει το ρεπερτόριό της. Με πάθος για τη σύγχρονη μουσική, η Αμερικανίδα βιολίστα καλλιέργησε στενές σχέσεις με συνθέτες που την βοήθησαν να διασκευάζει κλασικά έργα για βιόλα και έγραψαν καινούργια, ειδικά για αυτήν. Ανάμεσά τους οι: Γκουμπαϊντουλίνα, Πεντερέτσκι, Κουρτάγκ, Μανσουριάν, Πάρτ, Μπέριο, Έοτβος. Η Κιμ Κασκασιάν ήταν σολίστ στην ηχογράφηση της μουσικής της Ελένης Καραΐνδρου για την ταινία του Θόδωρου Αγγελόπουλου, Το Βλέμμα του Οδυσσέα. H συνεργασία της με την ECM της έδωσε τη δυνατότητα να αποτυπώσει αυτές τις κορυφαίες ερμηνείες σε ένα σύνολο σπουδαίων ηχογραφήσεων που έχουν αποσπάσει υμνητικές κριτικές αλλά και υπήρξαν σημεία αναφοράς, για την εξέλιξη της ερμηνείας της βιόλας.
Την επόμενη μέρα, (Παρασκευή 26 Απριλίου), θα απολαύσουμε την κορυφαία ερμηνεύτρια, στην αίθουσα Δημήτρης Μητρόπουλος στις 8:30 μ.μ., σε ένα μοναδικό ρεσιτάλ με την Λέρα Άουερμπαχ, βιρτουόζο του πιάνου και συνθέτρια. Το πρόγραμμα της βραδιάς περιλαμβάνει στο πρώτο μέρος τα 24 πρελούδια, έργο 34 του Ντμίτρι Σοστακόβιτς, σε διασκευή της Λέρα Άουερμπαχ. Το δεύτερο μέρος του ρεσιτάλ περιέχει το έργο του Γκιόργκυ Κούρταγκ Signs, Games and Messages η ερμηνεία του οποίου χάρισε στη διάσημη βιολίστα το φετινό βραβείο Γκράμμυ καθώς και τη σύνθεση της Λέρα Άουερμπαχ για βιόλα και πιάνο, που φέρει τον τίτλο Arcanum και είναι γραμμένη για την Κιμ Κασκασιάν.
Related Posts
Παρασκευή 11 & 18 Μαρτίου – 1 & 8 Απριλίου στο θέατρο RADAR
H Μικρή Άρκτος παρουσιάζει σε τέσσερις παραστάσεις, ένα μουσικό ταξίδι στο λόγο του Παρασκευά Καρασούλου με τίτλο Το παιχνίδι των λέξεων – με τον Θοδωρή Νικολάου.
Το κανάλι της Μικρής Άρκτου!!!
Εγγραφείτε στο Κανάλι, ακολουθώντας τον ακόλουθο σύνδεσμο για να παραλαμβάνετε εγκαίρως τις ειδοποιήσεις του: Mikri Arktos-You Tube
Στον καιρό της Χίμαιρας
Ομαδική εικαστική έκθεση
Εγκαίνια: 22 Ιανουαρίου 2019, 19.30
Διάρκεια έκθεσης: 22 Ιανουαρίου έως 16 Μαρτίου 2019
κάτι νέο έρχεται…
το ραδιόφωνο αλλιώς